• CZR1 – Poveljniško vozilo PV-1


    VW Caravelle (2018)

    • Motor: 165 KS

    • Pogon: 4×4 - sinhron

    • Posadka: 1+7

    title_5e7f03e6c5c395680466551585382374
    title_5e7f03e6c5ca51964452871585382374
    title_5e7f03e6c5d098653417391585382374
    title_5e7f03e6c5d6a1661122591585382374

     

  • CZR2 – Gasilsko vozilo s cisterno GVC 16/25


    MAN TGM 18.340 4×4 (2018)

    • nosilnost 18t, moč motorja: 250kw (340KM)

    • nadgradnja Rosenbauer AT

    • cisterna s 3000l vode in 250l penila

    • vodni top z dometom 70m

    • dvižni stolp za razsvetljavo FLEXILIGHT


    title_5e7f03e6c60cb15119334321585382374
    title_5e7f03e6c61351216877361585382374
    title_5e7f03e6c616b18368522061585382374
    title_5e7f03e6c61cd4180533511585382374
    title_5e7f03e6c622d18714792071585382374
    title_5e7f03e6c628d6968498921585382374
    title_5e7f03e6c62eb8974200511585382374

     

  • CZR3 – Vozilo za nevarne snovi in tehnično vozilo TV-D2


    MAN LE 14-250 T 4×4 (2003) 

    DESNO: agregat 13 kW, podaljški, dvižni stolp za razsvetljavo 3×1500 W, oprema za zavarovanje kraja nezgode, neiskreče orodje-manjše (dleto, kladivo …), dimovlek EX izvedba, vrvna tehnika, črpalka lutz, korita in posode za prečrpavanje (cca 3000 l), črpalka elro.

    ZADAJ: dihalni aparati, plinotesne obleke, aparat na peno-CAFS, posode z pitno vodo, eksplozimeter OLDHAM za detekcijo plinov

    LEVO: črpalka mast, ročna membranska črpalka, ventili-različni prehodni komadi, absorbent, STAB-FAST za stabilizacijo vozil, vetter sesalec, Weber hidravlika SP32, vetter sistem za dvigovanje in tesnjenje, oprema za prvo pomoč, zajemalna nosila, 3x KED, vratne opornice, 4x zaščita za AIRBAG, vakumske opornice, gasilniki in druga manjša oprema

    STREHA: oder za reševanje iz višjih vozil (avtobus, kamion …), koritasta nosila z plovci, lestev, pivniki, črevesa, zaprt bazen za prečrpavanje NS (3000 l), neiskreče orodje-večje (kramp, lopata), metle, verige, gurtne, Palfinger PK-12000-podaljšan (roka 10 m)

    title_5e7f03e6c66c89462760371585382374
    title_5e7f03e6c672f17004878051585382374
    title_5e7f03e6c679210558586391585382374
    title_5e7f03e6c67fb14887930701585382374
    title_5e7f03e6c685b1589448661585382374
    title_5e7f03e6c68b96586167551585382374
    title_5e7f03e6c69172665282051585382374
    title_5e7f03e6c697f16673304111585382374
    title_5e7f03e6c69dd7550610571585382374
    title_5e7f03e6c6a3b12940879371585382374
    title_5e7f03e6c6a9917515267061585382374

     

  • CZR4 – Gasilska avtocisterna AC-7000


    MAN TGS 18.400 (2010) 

    AC-7000 je vozilo katero podpira GVC 16/25 in GVC 16/24, lahko pa deluje tudi kot samostojno vozilo na požarih.

    • Moč: 400 KS

    • Pogon: 4×4

    • Nosilnost: 18 ton

    • Max hitrost: 123 km/h

    • Posadka: 1+2

    • Leto nadgradnje: 2010, Pušnik

    • Črpalka Rosenbauer NH 35

    • Rezervoar za vodo: 7000 l

    • Rezervoar za penilo: 500 l

    OPREMA: A, B, C, H cevi, armature, komplet žebljastih ročnikov za gašenje trimo plošč, izpihovalec, 2x potopna črpalka rosenbauer nautilus, potopna črpalka Žolna, Agregat Rosenbauer 14 kW, reflektorski stolp 6x 750W, prenosni reflektorji, bočna in zadnja razsvetljava, 4x dihalni aparat, prenosni monitor, strešni monitor … Vitel WARN 8000 kg, pribor za vitel, lopate, metle ...

    title_5e7f03e6c6e593246867161585382374
    title_5e7f03e6c6ebf12411558631585382374
    title_5e7f03e6c6f224055044041585382374
    title_5e7f03e6c6f8413862138421585382374
    title_5e7f03e6c6fe55001671671585382374
    title_5e7f03e6c70436291860821585382374
    title_5e7f03e6c70a23316270301585382374
    title_5e7f03e6c70ff1903080571585382374
    title_5e7f03e6c71656804125131585382374
    title_5e7f03e6c71c15200289841585382374
    title_5e7f03e6c721d17184481941585382374

     

  • CZR5 – Hitro tehnično vozilo HTV


    Toyota Hilux 2.5 TDI (2012) 

    • Posadka: 1+ 1

    • Moč: 106kW / 144 KS

    • Pogon: 4×4

    • Nosilnost: 1500 kg

    • Max hitrost: 170 km/h

    • Nadgradnja: GV Pušnik (2012)

    OPREMA: AED, PediPack, Nahrbtnik za PP, zajemalna nosila, vakuumska blazina, stabilizacija za glavo za zajemalna nosila, zaščita za AIR BAG, IDA, loparček za usmerjanje prometa, Devio-LED, triopan, zložljivi stožci z blitz lučjo, 2x aparat S9 ABC, 2x CAFS, zaščita pred steklom za ponesrečenca, ECo silent hidravlika, Škarje SP 270-71, razpiralo SP 35, cilinder RZT2-1170, škarje za pedala, stabilizacija vozil, absorbent, CO2 5kg, lomilka, nož za pasove in zbijanje stekel, FORCE sekira, stolp za razsvetljavo 2x12V LED, Teleskopska lestev 4m.

    Vozilo ima nad prtljažnimi vrati tablo na kateri je možno spreminjati napise in opozorila udeležencem v prometu.

    title_5e7f03e6c75bf3017369541585382374
    title_5e7f03e6c762920179775261585382374
    title_5e7f03e6c768e17630232901585382374
    title_5e7f03e6c76f17257399021585382374
    title_5e7f03e6c77531643460171585382374
    title_5e7f03e6c77b612589163941585382374
    title_5e7f03e6c78182437434671585382374

     

  • CZR6 – Vozilo za prevoz opreme in servis RGA


    Renault Traffic 2.0TDI (2012) 

    • Moč: 84 kW / 114KM

    • Posadka: 1+ 2

    • Max hitrost: 160 km/h

    Vozilo se uporablja za servis RGA in prevoz dodatne opreme na intervencijo (kontejnerji, sodi, črpalke …).

    title_5e7f03e6c7b2e11504301351585382374
    title_5e7f03e6c7b977673054391585382374
    title_5e7f03e6c7bfb8173191841585382374

     

  • CZR7 – GVC 16/25 Tunelsko vozilo


    MB Atego 1628, pogon 4×4 (2005) 

    • Nadgradnja: Rosenbauer

    • Rezervoar z vodo: 2500 l

    • Rezervoar za penilo: 250 l

    • Črpalka: Rosenbauer NH 25

    • 6× dvojne tlačne posode na IDA Auer in 6× rezervna tlačna posoda, ter možnost hitrega polnenja na banki zraka

    • 6× reševalni aparat z 3 l tlačnimi posodami, za ponesrečence

    • 4× vozički za prestavljanje vozil

    • ostala oprema je poleg hidravlike in dvižnih blazin enaka kot pri GVC 16/25

    Vozilo je namenjeno predvsem posredovanju v predorih, je klasičen GVC 16/25 z dodatno banko zraka, ki omogoča priklop za dihanje posredovalcev in ponesrečencev, ter delovanje vozila v prostoru brez kisika, cca 10-15 min, saj je sistem neodvisen od zunanjega zraka, in je namenjen predvsem umiku vozila in reševalcev iz nevarne cone.

    title_5e7f03e6c7f9d14949231771585382374
    title_5e7f03e6c800315970880041585382374
    title_5e7f03e6c80662227319211585382374
    title_5e7f03e6c80ad4685659131585382374
    title_5e7f03e6c810e6395345301585382374
    title_5e7f03e6c816e17974924361585382374
    title_5e7f03e6c81d03557498371585382374
    title_5e7f03e6c822f8323303381585382374
    title_5e7f03e6c828e20377839561585382374
    title_5e7f03e6c82f518908012711585382374
    title_5e7f03e6c83552869942281585382374

     

  • CZR8 – Obhodno in pomožno poveljniško vozilo


    VW Caddy 1.2 TSI (2014) 

    • Moč: 77 kW / 105 KM

    • Posadka: 1+ 1

    • Najvišja hitrost: 169 km/h

    Vozilo se uporablja za obhode in kot pomožno poveljniško vozilo.

    title_5e7f03e6c864d19680497721585382374

     

  • CZR9 – Avtolestev s košaro ALK-32


    MB Atego 1628 (2005) 

    • Pogon: 4×2

    • Maksimalna višina: 32 m

    • Nosilnost: 3 osebe

    OPREMA: Monitor za gašenje, nosila za košaro, VT navijak za gašenje iz košare, armature za gašenje, cevi, 2x IDA +2x rezervna tlačna posoda, banka zraka z priklopom v košari, agregat 13,2 kW, zaprta spustnica, delovne in reševalne vrvi, roll gliss,oprema za cestno signalizacijo, 2x aparat za gašenje ABC 9kg, 1x aparat za gašenje Co2 5kg

    title_5e7f03e6c89b013003098901585382374
    title_5e7f03e6c8a166855585361585382374
    title_5e7f03e6c8a789307177821585382374
    title_5e7f03e6c8ad916102053021585382374
    title_5e7f03e6c8b3a18355544861585382374
    title_5e7f03e6c8b9b3165483181585382374
    title_5e7f03e6c8bfb3820685591585382374
    title_5e7f03e6c8c6221242998651585382374
    title_5e7f03e6c8cc42983257801585382374

     

  • CZR10 – Vozilo za gašenje gozdnih požarov


    Toyota Hilux 3.0 TDI (2014) 

    • Posadka: 1+ 4

    • Moč: 126 kW / 171 KM, samodejni menjalnik

    • Pogon: 4×4

    • Nosilnost: 1500 kg

    • Najvišja hitrost: 175 km/h

    • Nadgradnja: Rosenbauer

    V vozilu je 300 litrov vode, 20l penila, visokotlačna črpalka Rosenbauer UHPS (batna visokotlačna črpalka, integrirani medmešalec penila z 3-6%, maksimalni izliv 38l/min pri 100 bar), motorna žaga Husqvarna 359, 2x CAFS, 2x RGA-prah 6kg, sekira, lopata, 1x IDA, prva pomoč, navigacija ...

    title_5e7f03e6c90061655818551585382374
    title_5e7f03e6c904d13130853291585382374
    title_5e7f03e6c90b01391227341585382374
    title_5e7f03e6c911110751016461585382374
    title_5e7f03e6c917310192901701585382374
    title_5e7f03e6c91d410185566551585382374

     

  • CZR11 – Obhodno in pomožno poveljniško vozilo


    VW Caddy Alltrack 2.0 TDI DSG (2018) 

    • Moč: 75 kW / 102 KM

    • Posadka: 1+ 4

    • Najvišja hitrost: 170 km/h

    Vozilo se uporablja za obhode in kot pomožno poveljniško vozilo.

    title_5e7f03e6c94e93755285661585382374
    title_5e7f03e6c954e3274741821585382374
    title_5e7f03e6c95b02938236761585382374
    title_5e7f03e6c96103069602131585382374

     

  • PI-4365 – Gasilsko-reševalni čoln


    BRIG Heavy Duty HD 410 (2013) 

    • dolžina: 4.10 m

    • širina: 1.95 m

    • število komor: 5 + 1

    • število oseb: 7

    • premer tub: 50 cm

    • teža: 112 kg

    • motor: Yamaha F20BMHL (20KM) 14.7kw

    Čoln je predvsem namenjen za delo ob poplavah – za dostop do ogroženih ljudi ter poplavljenih objektov.

    title_5e7f03e6c995b5567194741585382374
    title_5e7f03e6c99c113702456181585382374
    title_5e7f03e6c9a2421346222681585382374
    title_5e7f03e6c9a8718728578701585382374
    title_5e7f03e6c9aea15876669981585382374

 

Ko pokličete operaterju povejte, koga potrebujete (reševalce ali gasilce), kdo kliče in točen naslov, kjer je potrebna pomoč ter kaj se je zgodilo (koliko ljudi je v nevarnosti ali poškodovanih).

V primeru požara povejte kje gori, kaj gori in v kakšni fazi je požar.

Če je mogoče povejte operaterju svojo telefonsko številko (v kolikor ste na kraju požara ali nesreče). Kasneje vse spremembe do prihoda reševalcev ali gasilcev sporočajte na številko 112!

Ne odložite telefona dokler operater ne konča s pogovorom.

 

Top